29 Ocak 2017 Pazar

Yengesini siken sikicim

Sikicim henüz 20 yaşındaydı. Ben o zaman 26 yaşındaydım. Nasıl olduysa facebooktan beni tavlamış ve yatağa atmıştı. Sevgilisi vardı ama onu sikmiyordu. Daha önce milli olduğunu söylüyordu ancak ben onu üniversite ortamında milli oldu diye biliyordum. Oysa gerçek farklıymış. Genç sikicim 18 yaşındayken 4 çocuk annesi olgun yengesini amından, götünden saatlerce sikmiş ve memelerine boşalmıştı. Anlattığına göre olaylar çok soğuk bir günde gerçekleşmişti. Köyde yaşayan yengesi soğuktan ötürü rahatsızlanıyor, doktor daha sıcak bir yerde bir süre kalması gerektiğine karar veriyor. Böylece sikicimin ailesinin evine geliyor 2 hafta kalmak üzere.
Sikicim öncesinde yengesini defalarca parmaklayıp, ellemiş ancak asla sikecek ortam olmamış. Günün birinde sikicimin annesi sabah erkenden evden ayrılmış alışverişe gitmek için, evde kimse kalmayınca sikicim uyuyan yengesinin götünü elleyerek yanına uzanmış. Yengesi hiç ses çıkarmayınca onu soymuş ve amına sikini sokmuş. Kadından hala ses yokmuş ancak uyanık olduğu hareketlerinden ve ıslanmasından belliymiş. Sonunda sikini amından çıkarıp götüne sokmasıyla yengesinin çığlıkları başlamış… sonunda sikicim yengesinin memelerini açıp oraya boşalmış. Sikicimin işi bitince kadın kalkıp üstünü değiştirmiş ve bu konu bir daha hiç açılmamış…

11 yorum:

  1. Serkan 05352325922 bayan arkadaş arıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben Fırat 42 yaşındayım yakisikliyim bakımlı titiz 177 boy dayım güzel olgun efndi güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik içinde benim gibi sekse duşgun olan bir bayanla tanışmak istiyorum her türlü bayanlar arasin efndi bir bayanla tanışmak istiyorum izmir den her yer den arayabilirsiniz 0543 453 45 25

      Sil
    2. EWLİ ÇİFTLER ARAYIN SİKİŞELİM
      TEK ERKEĞİM 05011502963

      Sil
    3. şift arıyoruz 05011502963

      Sil
  2. Doyumsuz bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ohhh 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. heryaştan am sikilir
    05011502963

    YanıtlaSil
  6. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  7. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil
  8. Karısını siktirmek istiyen beyler arasın İstanbul 05551623625

    YanıtlaSil