25 Ocak 2017 Çarşamba

yeğenim sonunda götümü sikti...

SONUNDA KENDİMİ YEĞENİME SİKTİRDİM…


Yeğenime kendimi siktirmek için yapmadığım şey kalmamış ancak yeğenim de, ben de bazı şeylere cesaret etmiş olsak da tamamına erdirememiştik.

Beni takip edenler bilir yaklaşık bir ay kadar önce gözlerimden bir ameliyat geçirdim. Kontrol için yaşadığımız köyden şehre gitmemiz gerekiyordu. Yeğenim beni şehre bir akrabamızın evine götürecek ve orada randevu saatini bekleyecektik. Yeğenimle daha önce yaşadıklarımızı düşününce içimi bir heyecan kaplamış ve hazırlığımı ona göre yapmıştım. Ağda sonrası onun için en sesi bulduğum beyaz tangamı giymiştim… Aslında daha açık giyinmek isterdim ancak köyden çıkacağımızdan sade bir kot pantolon ve beyaz bir gömlek tercih ettim… Kot pantolon dolgun götümü olduğu gibi ortaya çıkarıyor azgınlığımı katlıyordu. Ayrıca mutlaka bir yolunu bulup yeğenime gösterecektim orospu halasının seksi tangasını… Maalesef sütyen için çok cesur olamadım çünkü tüm fantezi sütyenlerim gömleğin içinde görünüyordu… O yüzden de bej bir sütyen tercih ettim…
Yeğenim eve geleli 2 gün olmuş ancak ders çalıştığından onu tahrik edecek davranışlardan kaçınmıştım. Eminim bana çok sinirlenmişti… O sabah ben erkenden kalkıp kahvaltıyı hazırlamış, onu da çağırmıştım. Uyku sersemi olmasına rağmen gözlerini götümden ve siyah rujlu dudaklarımdan alamamıştı. Yola çıkmadan önce ayakkabımı giyerken bana arkamdan dayandı… Yeğenimin bu tatlı hareketine bende ımhh diye inleyerek karşılık vermezsem olmazdı tabi. Ayrıca beni elleyen yeğenimi karşılıksız bırakmayacak bende onu elleyecektim. Yola çıkmamız ile etek giymediğime pişman olmam bir oldu. Canım yeğenime seksi bacaklarımı göstermek daha zor olacaktı. Neyse ki imdadıma sıcak hava ve terlemem yetişti… Gömleğimi katlayıp göbeğimi açtım yeğenime. Bakmaya çalışıyor, panik oluyor ve adeta kekeliyordu. Oyunu sürdürmekte kararlıydım… Elimi dizine koydum, ara sıra sikine değdiriyordum ancak nefesi sıklaşıp arabayla tehlikeli hareketler yapmaya başlayınca rujuma aldırmadan dudağının kenarından öpüp ‘’Sabret’’ diyebildim. Hem sevindi, hem de utancından kıpkırmızı oldu. Halacığını becereceğine çok sevinmiş görünüyordu… Bir süre sessiz durduk. Aşk hayatını sordum, utangaç bir cevap verdi. Halacağın da kocasız, ihtiyaçlarımı nasıl gidersem bilmiyorum diyiverdim… Sabahın henüz çok erken saatlerinde sabah ereksiyonuyla dikleşen yeğenimin siki artık daha sertti… Yol tükeniyordu. Gideceğimiz akrabalarımız işe gideceği için evde başbaşa olacaktık… Bu arada telefonum çaldı. Arayan evine gittiğimiz akrabamızdı… Kahvaltı hazırladığını ve bizi beklediğini söyledi. Kahvaltıdan sonra işe gideceklerini bu yüzden görüşemeyeceğimizi söyleyerek özür diledi… Tam da işime gele n şeyleri söylemişti. Yeğenime bunları söyledikten sonra artık başbaşa kalabileceğiz sonunda dedim. Yeğenim terlemeye başlamıştı…
Sonunda akrabamızın evine ulaştık. Bankacı olan akrabamız kısacık bir etek ve kilotlu çorap giymişti, eşi ortalıkta görünmüyordu henüz. Yeğenim onu görür görmez dibi düştü desem yeridir. Kendimi kötü hissettim, kıskandım… Akrabamız benden sonra yeğenimle de sarıldı. Yeğenimin yarrak hizası onun karnına denk geliyordu ve bastırdığını farkettim. Bir hayli kıskandım… Daha sonra kuzenimin eşi de geldi ve hep birlikte kahvaltı yaptık, kahvaltı masasında yeğenimin yanına oturup götümü ona sürtmeyi ihmal etmedim elbette. İstediğimiz an gelmişti, kuzenim ve eşi işe gitmek üzere izin istediler bizden… kapıya yöneldik hep birlikte. 


18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. tek erkeğim 05011502963

      Sil
    2. EWLİ ÇİFTLER ARAYIN
      TEK ERKEĞİM 05011502963

      Sil
    3. ewli çiftler 05011502963

      Sil
    4. ewli çiftler 05011502963

      Sil
    5. evli çiftler bizde çifttiz 05011502963

      Sil
    6. ewli çiftler çifttiz 05011502963

      Sil
    7. evli çiftiz çiftler 05011502963

      Sil
  2. Ben yeğenin gibi utanmam kapi kapandiginda direk çıkartip agizina verirdim. Hakanaltig92

    YanıtlaSil
  3. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  4. Serkan 05352325922 bayan arkadaş arıyorum

    YanıtlaSil
  5. Aşk bir başka

    YanıtlaSil
  6. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  7. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil
  8. Azgın bayanlar arasın

    YanıtlaSil
  9. Selam ben sevişmedik iyi bilen

    YanıtlaSil
  10. Azgın bayanlar arasın muğla merkezde jigolo arayanlar 05072564699

    YanıtlaSil